Jak zamówić e-legitymację szkolną?
W celu złożenia zamówienia niezbędne jest założenie konta online na stronie https://legitymacje.loca.pl . Konto może być założone przez dowolnego pracownika szkoły posiadającego upoważnienie dyrektora placówki.
I. Dla placówek posiadających aktywne konto do zamawiania legitymacji służbowych nauczyciela.
- Zaloguj się na stronie przy pomocy posiadanego ID placówki oraz hasła
- Należy potwierdzić dane oraz uzupełnić o brakujące pola
- Z listy nauczycieli należy wybrać tylko tych którzy nadal pracują
- Proces migracji konta do nowego systemu zostanie zakończony. W celu jego potwierdzenia należy przesłać formularz rejestracji który został wysłany na wskazany adres e-mail.
- Gdy placówka jest już aktywna, można uzyskać dostęp do zamawiania e-legitymacji. W tym celu należy pobrać , wydrukować i przesłać do nas podpisaną umowę współpracy oraz umowę powierzenia danych osobowych. Po ich otrzymaniu włączymy możliwość zamawiania legitymacji szkolnych.
- Wybierz typ i rodzaj legitymacji który chcesz zamówić
II. Etapy zakładania nowego konta:
- Załóż konto podają swój adres e-mail, imię, nazwisko, nr telefonu oraz definiując swoje hasło
- Odbierz e-maila potwierdzającego założenie konta, klikając na link aktywacyjny
- Po zalogowaniu, dodaj placówkę którą reprezentujesz
- Po jej dodaniu otrzymasz e-maila z formularzem rejestracji. Po jego wydrukowaniu, podpisaniu przez dyrektora placówki wraz z pieczęcią placówki należy go przesłać FAX-em lub mailem w celu potwierdzenia rejestracji
- Po zweryfikowaniu, Twoja placówka będzie już aktywna z możliwością składania zamówień na legitymacje służbowe nauczyciela.